Eceedemir Terspektif Of sormayın herkes dogurmadin mi demeye başladı eşim bile her sabah varmı belirti dogurmadin mi diyip duruyor 😂 38+3 um bende nst de ara ara sancılar çıkıyor 1 cm açıklık var başka da bişeyim yok
Terspektif Eceedemir ay benim eşimde aynı bide biz doğudayız ben doğum için memlekete geldim eşim doğumda gelecek sürekli hazır kıta iyi misin bişeyin var mı özledim diyip duruyor 😆 bir miniğin keyfine kaldık resmen
Eceedemir Terspektif Aynen sanki doğurdum da supriz yapicam ilk duyacak kişi o ama hep bı soruyor devamlı 😂
Terspektif Eceedemir ilk bebekse birde heyecanı daha farklıdır 🤭 bizim ikinci eşim birde oğlumu özledim diyip duruyor 😕
Eceedemir Terspektif Evet ilk bebeğimiz olcak Allah nasip ederse bekliyoruz kızımızı da keyfi yerinde sanırım ❤️
Melek_29A Ayaz2016alya2022 aynıyız valla benimde kiz ve 39+3 um gelmek bilmiyorfu doktor 40 haftada pa,artesi çağırdı hemen yatirmam ama 2 3 gun daha bekleri, dedi
Iremaltnr Aynursekmen dün geceden beri benimde belim ağrıyor geçen haftadan bı cm açıklık vardı ayaklarıma vuruyor sanki yürürken çok halsizim doğummudur acaba🥺