umutluanneadayi Zemzems 14 gün kaldı bugün çatlama iğnesi oldum hayırlısı ise olsun Rabbim gerek bırakmasın ama olmazsa diğer ay rahim filimi 🤲🏻
Gulcingezer Zemzems tam 13 gun var ama ben yumurtlama haftasinda sadece 1 kez birliktelik yasadim tutma olasiligi var mi acaba bna cok dusuk geliyo bu defa :(
Zemzems umutluanneadayi rabbim gönlünden geçeni hakkında hayırlısı eylesin inşallah canm. Sağlıklı hayırlı bir evlat nasip olur inşallah 😍
Zemzems Mimimomo mucizeolsunn Htc_31 Asdfgh_jkl nurellmas7 Zeynep3449 1 kızım var çok şükür. Ekim ayında kimyasal gebelik geçirdim. Sağlıklı hayırlı bebişlerimiz olsun inşallah 🌸 6 gün kala yapsak çıkar sanırım iki ay önce yaptığım da 6 gün var dı testte çıkmıştı 😍
Tomrishatun Htc_31 Yaşça bende kucuksunuz canlarım birinizin 13 gun kalmis biriniz diyor 14 gun var bebeklerim daha yeni yumrutlama görmüşsünüzdür doktorlar diyorki adet gününden geri satarsınız 14 günler yumurtlama gunu bekleyeceginize iliski devam etmelisiniz yumurta 24 saat canlı kalabiliyor en güzel zamanınızı Bekleyerek geçiriyorsunuz sonra adet olunca uzuluyorsunuZ🤔
Bebekistiyorum000 Asdfgh_jkl benimde 11 gün var belirtilerin nasıl canım bende bişey yok bide bu ay klomen kullandım
mucizeolsunn Zemzems bende geçen ay kimyasal gebelik yaşadım inşallah bu ay olur hayırlısıyla Rabbim hepimize nasip etsin 🌺🌺
mybaby1923 Zemzems Zemzems kimyasaldan hemen sonra mı kaldınız yoksa Zemzems kimyasaldan ne kadar süre sonra kaldınız ben gecen ay kimyasal gecırdım daha doğrusu gecen hafta kanama başladı p tesı bu ptesı bıttı
Htc_31 Zemzems amin inşallah canım benim de bir kızım var 2 yaşını bitirecek martta onda regl dönemime 4 gün vardı yaptım çıkmıştı hayırlısı olsun bakalım heyecanla bekliyorum 😇
gamzebngaa_dmr Gulcingezer İkimizde aynı durumdayız bende bir kere oldu ilişki bakalım tutmuştur inşallah canım 🙏
umutluanneadayi Gulcingezer arkadaşım 1 kerr ile tutturdu ümidini kesme Rabbim büyük 🤭 hatta dalga geçersin o kadar denedik olmadı 1 kere ile oldun diye ☺️
mxs34 mybaby1923 ben hamile kalmadan 1 ay önce kimyasal gebelik 3 ay önce de düşük yaşadım. Kimyasal gebeliğin ertesi ayı hamile kaldım ve şuan 1 yaşında 🥺. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰💕
Zemzems mybaby1923 kananam bittikten sonra bir dahaki ay adet tarihim 4 gün sarktı. Sanırım kanaman olduğu gün adet döngün oluyor
Asdfgh_jkl bv187 Beyaz akıntı var, kasığın sol tarafında batma arada, bir kere midem bulamdı yemek yerken, ve arada karın ağrılarım oluyor 🤷🏼♀️ Bunlar belirti mi ben mi kuruyorum bilmiyorum 😀