58Vildan yüksek gösteriyor dA inş önemli bişy yoktur bi kaç tahlilim daha öyle yüksek olan da düşük olan da var inş bişy yoktur nette biraz araştırınca gebelik zehirlenmesi diye bişy çıktı ondan baya tedirgin oldum ams bayram çıkmasını mecburen beklşcem. Teşekkür ederim yine de rahatlattın beni Allah razı olsun 🙏🏻😌