Tugce2827 benim 9+5 te çok fazla kanamam oldu 1 gece hastane de yattım kesede kan görünüyordu şuan 11+5 kontrolde kesede hiç kan görünmedi kanamam lekelenmem de yok çok şükür. sinir stres üzüntüden uzak durun gönlünüz rahat olsun bol dua edin Allah büyük sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz inşallah 🙏🏻