1 haftalık rapor verdi bugün bitti raporum çalışıyorum yarın iş başı yapacağım mecburen. İlk gebelik ve tabi gebelik psikolojisiyle sürekli ağlıyorum. Rabbim ömürlerini sağlıklı eylesin tüm bekleyen annelerin kucaklarına sağlıcakla aldırsın inşallah 😔