Bebegim213 deletedmom87894 ay bende bende internette görmüştüm hiç tadını bilmediğim şeyi aserdim ve beklentimi karşılamadı o kadar da para verdim 😅😅
kuzeymomsss Ryry panda markasının çilekli sen ben dondurmasını aşermiştim hemde öyle böyle değil. Bulunduğum yerdeki her marketi bakkalı gezmiştik bulamamıştık sonra normal çilekli dondurma almıştık 😂😂
Hatice2780 Ryry alıç istedim ama kış olduğu İÇİN eşim bulamadı kayınvalidem sirkesini yapmiş onun içinden yedim ama istedigim tadı alamadım 🤣🤣🤣
mercimegin_annesiii gulsumm1 canım 2 haftadır bende arıyorum sonra İstanbul’dan getirttim daha dün yedim şükür pahalı ama yapacak bişey yok halden mi ne buldular
Juniorozen gulsumm1 ben de ilk yeşil erik aşerdim buzluklardan kırmızı erikler buldular markette değişik erikler bulduk ama hiç biri yeşil erik tadı vermedi🤦♀️ bir abla söylemişti gözlerini kapat ve yeşil elmayı tuza batır ye dedi gerçekten bir nebze de olsa tatmin etti🥰
Gudu gulsumm1 bizim bir arkadaş bulmuştu 3 adet 45 tl idi hala istiyorsanız intagrem adresi bulayım size atayim
Oznurkk Ryry ya ben gebe değil miyim niye aşermiyorum off kocama naz da yapamadım.sen kız bebesin canın bir şeyler istemeli babana aldırmalıyız diyorum ama yok 🤦🏼♀️
Semrasular Oznurkk ayyy al bendende o kadar be aşerme ne bulantı benim hayatımda değişen hiç bişey olmadı 😂 kendimi sorguluyorum bazen acaba ben hamile değilmiyim 🤣
Zehraspl mercimegin_annesiii bende kizimda asermistim erige 4 ay aradik bulamadik sonra esimin kuzeni buldu 3 tane tam olgunlasmamis yarı acı erik geldi tam istedigim erik değildi 45₺ verdi esim cok zoruma gitmisti 3 tane seye 45₺ verilirmi dedim ama genede yedim 🤣🤣
mrvdmrc2101 Esraliiii ya bende bi ben sanıyordum evin içinde odun elimde koklayarak hatta bazen kemirmeye çalışarak dolanıyorum doktorum vitamin eksikliğinden olduğunu söyledi bana
Ysgl26 Ben de aşermedim hala. Olmayacak bulunmayacak bişeye aşermem inşallah. Ama bi arkadaşım hayatında hiç içmediği halde sigara aşermiş ve hamileyken sigaraya başladı
Cgdm-altnkr Ysgl26 😀 ya bende ikizlere hamileyken sigara aşermiştim ilk ve hiç sevmem oysa. Sonra Bi arkadaş içerken yanında durup içime çekmiştim keşler gibi 😀😀 geçti ama sonra istegim de. 😀
Deletedmom622772 Gudu tadı nasılmıs alanlar hep hic erige benzemiyor diyor eger güzelse bende alabilirim 😁 hergün eksi narı tuzlayıp yiyorum erik isteğimi bastırmwk icin 😂😂
Oznurkk Semrasular aynen ya ne bulantı ne kusma çok şükür. 33+4 teyim mide yanmam da yok. Diyorlar ki bebek saçsız doğacak 🥺
Eflanur Semrasular bende öleyim ya sanki hiç bebek felan yokmuş gibi ne aşerme ne bunalttı hiç biri yok be bu nasıl hamilelik 😁10+2günlüğüz
Silankaya3448 Semrasular maşallah 🧿şükredin halinize çok şükür ben de aşerme yok ama bulantı kusma hat safhada ilaçlarla duruyorum ve 31+3 olmama rağmen tadı I çıkarttın bence