Bebeeeeek Sseevgii merhaba maşallah kilosu iyi bebeğinizin benim ki 1500 gram doğdu 2300 olunca odaya çıktık iki gün de beraber kaldık sonra taburcu olduk çok şükür şimdilik bir sıkıntımız yok sadece kilomuz az en kısa zamanda sizde kavuşun inşallah 🙏
Dilankaraman nese_gocuk şimdi gördüm mesajını canım yok gostermediler covitten dolayı 18 gun kaldı çıktı şimdi iyi çok şükür
nese_gocuk Dilankaraman aman iyi çok geçmiş olsun 🙂 Allah evladını korusun sağlıklı uzun ömürler versin inşaallah