ikizlerimibeklerken- bende canan hanıma 2.5 ay gittim hiçbir şekilde renkli bakmadı. Yorumlarda instagramda vs gördüğüm kadarıyla herkes memnun ama ben memnun kalmadım. Yeterli bilgi vermiyordu. Ve hep olumsuz konuşuyordu. O yüzden saadet hanıma gideceğim🙏