Rabis277 bu düşüncede bence yanlış canım benim düşünceme göre hem gündüz çalışıp hem gece saat kaçta olacağı, ne kadar süreceği belli olmayacak doğumlara gelseler bu insanlar nasıl dinlenip diğer güne başlayacaklar. Ben nöbette olup diğer gün de mesaiye geldikleri zaman bile üzülüyorum doktor olabilirler ama insanlar sonuçta bunlar bir aileleri var özel yaşantıları var dinlenmeye ihtiyaçları var. Hee doğuma gelen doktorlar var yok değil ama fiyatları 2 katı. Medipolde gelen zamla doğum 3.700₺ bu ücreti verip bir de gece kaçta olursa olsun doktorun evden gelmesini bekleyemeyiz bence. Çünkü geldiğini bildiğim doktorlar var ama en uygun fiyatlı 7-8 bin. 15-20 bin isteyenler bile var. Ha doktora ekstra bir ücret verirseniz sonuçta çalışma saati dışında ekstra gelip yorulacak gelir bence. Adil ve adaletli olanda bu. Çünkü hastane uygun fiyatlı bir hastane.