Ayyysss Öncelikle geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum inşallah hayırlısıyla güzel haberler alırsınız. Benimde tüp bebek,5. haftamda kanamam oldu düşük riskim vardı. Birkaç gün takip edip tekrar kontrole çağırdı acil doktoru. 6+ydı haftam karından ultrasonla baktı ve kese boş birkaç gün bekleriz ama umutsuz dedi. Başımdan kaynar sular döküldü. Allah’tan ki akşamına özeldeki doktoruma randevum vardı. Gittiğimde bebişi de gördük kalp atımını da çok şükür. Ama o saatler geçmek bilmedi inanın yıl gibi geldi. Şimdi 32.haftamdayım. O yüzden stres yapmayın,mümkünse başka doktora da gidin. Ve en az 8.haftaya kadar bekleyin. Allah’ın izniyle güzel haberler alırız sizden. 🤲🏻