Kızlar bugün doktor randevum vardı, kese görünüyor ama bebeğe dair hiç bişey yok. Benim ki yüp bebek ve doktor 5+5 hafta olduğunu söyledi ama bebeği görmüyorum kese bomboş çok umutlanma dedi. Kan aldı değerlere bakmak için ama moralim çok bozuk. Tüp bebek yaptıranlar bilir ne kadar zorlu bir süreç. Bu durumu yaşayan var mı aranızda lütfen yazın bana . Tüp bebekte boş gebelik falan olur mu? Niye oluşmuyor bebek 😞😞😞