BuFi2012 bebeğe bi zararı yok canım sadece hamileliğin ilk zamanları erken doğum/düşük olmasın diye önermiyorlar. Bi kaç gün için de başladığını biliyorum sancıların denemeden bilemeyiz yani açklığın da varmış senin sancın eksik şuan gibi bi dene ama hani iyice araştır lütfen olur mu ben bana tavsiye edildi deneyecem ben ama biraz daha bekleyecem yani sen bilirsin etkili rahim kasılmaları için. Bebek için bi zararı yok