sedo112 yiyorsun öyle canım istersen balla falan karıştırıp ye internette araştır sadece çörek otu olarakta yiyebilirsin yani ama dediğim gibi doğumdan bi kaç gün önce kullanmayı öneriyorlar erken doğum olur falan diye yasak kasılma yaptığı için. Doğumdan sonrada süt artırıcı olarak kullanılıyor