Eladmn bence sonuna kadar normal doğumu dene... evet sancı çekeceksin ama ucunda ölüm yok herkes atlatıyor diye düşün... kimisinin çok kolay geçiyor hatta bilemezsin.. zaten doğumda problem çıkarsa yine sezeryana alıyolar seni. Doktorun müdahale edecektir emin ol. O yüzden kararını normal doğuma göre almanı tavsiye ederim. Benimde tarih 8 eylül ve ben normal istiyorum sonuna kadar. Sancıdanda korkmuyorum. Doğuranlardan neyimiz eksik, allah yardım eder hayırlısıyla kucağımıza alırız 😊 egzersiz yap merdiven çık çömel kalk ve yürüyüş yap hergün. Bu normal doğumu kolaylaştırır, doktorum tavsiye etti bana bunları.. bol şans 🙏🏼