Deletedmom73711 Melekk12 Evet, ateş kesinlikle daha güzel oluyor biz yazın ateşte yapar dondurucuya atarız kışında mezelerde yemeklerde vs kullanırız daha lezzetli oluyor. Fırında yaptığım zaman hiç sulandığı olmadı, neden sulanır bilmiyorum.😳
Melekk12 Deletedmom73711 ya kapalı alanda böyle çıtır çıtır olmuyor yani atesteki gibi olmuyor bakalım akşam deneycem ocakta bakalım olcak mi biber falan kozledim ocakta çokta güzel oldu inşallah Buda güzel olur
Ysmn311111 UmutsuzPolyanna ekmek reis😅 bende çocuğuma annelik yapmaya çalışan eltime yapsam mı diye düşünüyorum 😅
Nilufar_1996 Tavuklu sebzeli bezelye düşünüyorum ama daha önce yapmadım böyle 🤷🏻♀️ yanına makarna mi yapsam en kolayindan. Kruvasan çekti canım onuda yapmak istiyorum ama o gücü bulamadım kendimden daha
Renginveannesi_ ikicocukmeselesi ahhaahah ne güldüm yaaa 🤣 buzdolabında olunca hicbirsey olmuyor vallah su ekliyorum azar azar mis gibi
Nil1308 Yeşil mercimek çorbası fırında patates kofte piriinç pilavı yogurt ıyı hıssedersem kendımı bı de salata
kuzeymomsss Oyku3005 dünden arpa şehriyeli çorbam, patates yemeğim var birde pilav yaparım yanına yoğurt turşu tamamdır 😂