BIR_SIYAH__HIAYESI63 Oyku3005 hepimizin eşleri öyle anlamıyorlar hele şu durumda bizleri 🤦🏼♀️sağlıcakla gelsin prenses
Oyku3005 BIR_SIYAH__HIAYESI63 çok şükür öyle bir sıkıntım yok yapmadım desem kendi ayarlarda oda ancak ya yumurta kızartıyor yada sucuklu yumurta her gün hergün olmaz o yüzden mecburen yapıyorum 😊
kuzeyinannesi_ Oyku3005 Dünden az bi tavuk sote ve makarna kaldı yanına da ıspanak mı yapsam biber dolması mı karar veremiyorum 😏
Biyiklikedi Oyku3005 Mercimek çorbası, baharatlı tavuk, Arabiata soslu makarna, salata birde ayva tatlısı.
Deletedmom73711 Melekk12 Evet, ateş kesinlikle daha güzel oluyor biz yazın ateşte yapar dondurucuya atarız kışında mezelerde yemeklerde vs kullanırız daha lezzetli oluyor. Fırında yaptığım zaman hiç sulandığı olmadı, neden sulanır bilmiyorum.😳
Oyku3005 SerraveAnnesii merak etme bendede bi tane var bende sorarım hem yemek seçer hemde farketmez diyip kapatır sinir oluyorum sorna😄😄
SerraveAnnesii Oyku3005 Benim eşim de biraz seçici maalesef 😂 kafana göre yap diyor yapıyorum bazen yemiyor 😂 daha çok sinir oluyorum
kuzeyinannesi_ Oyku3005 Evet soğanı salçayla biraz kavurduktan sonra ıspanağı da kavuruyorum üzerine biraz pirinç az da bi su koyuyorum çok lezzetli oluyor
kuzeyinannesi_ Oyku3005 Benim eşim de seçici bende aynı şekilde Allahtan hep ayni yemekleri seviyoruz et dışında eti çok sever ama ben asla çiğ ete el bile süremem 😂