Eymen18 evet erken ama yaşamaz diyemezsin dopum yapacağın hastanenin yenidoğan yoğunbakımı iyiyse gayet de güzel bakımını yapıyolar sen şimdi bunları düşünme su geldiğine eminsen hastaneye git, benim ilk doğumumda su gelmişti bu sefer de su geldiğini zannettim erkendi senin gibi hastaneye gittim su gelip gelmediğini anlamak için test yaptılar değilmiş ama ultrasonda da anlaşılabilir heralde