Canım ben ben hep 1 e 1 buçuk yapıyorum ve kaynar su eklerim mutlaka bekletsem de bekletmesem
De ve pirincin en puf noktası bana göre dinlendirmek kesinlikle buharında dinlenince hem tane tane hem de kıtır olmuyor ben hep üzerine havlu Ya da peçete örterim kapağını kapatır sonra en az yarım saat dinlendiririm