BetulGokhanYldrm Besyocu bayramdan sonraya kalsın diye düşünüyorum ben de aynıyım Hayırlısı hangisi ise o olur inşallah
Masallina Besyocu benimkide yerini sevdi 😅😅 39+1 cikmaya niyeti yok ama InşAllah bayramdan sonraya olsun artik. Ister istemez Yanima gelenler et kokar 😧😝
Ades Besyocu bende 39+0 ım hiç doğmaya niyeti Yok bizimkinin de rahatı iyi. Şikayetiniz varmi mesela Ben yaklaşık son 10 gündür istifra ediyorum cok 😞
Tugetpak Besyocu yarın 40 oluyorum hiç birşey Yok daha 🙈 suni sancı istiyecem bide benimki geç döllenme son adet tarihime göre 41+ 3 üm çok uzun geldi hamilelik bana
Besyocu BetulGokhanYldrm evet aslinda gelisimi icinde iyi ama cok bunaldim sicaklardan agir olmaktan😕
BuFi2012 Benimde son 9 bende bu hafta doğursam keşke yaa hiç gelesi yok hiççç zombi gibiyim hiç bişi yapasım yok halsizlik diz boyu
BetulGokhanYldrm Masallina hahah çok güldüm ya 😂😂😂 Nöbetçi tanımadığım doktor tarafından doğum olmasın diye bayram sonrası niyet ediyorum inşallah
Besyocu BetulGokhanYldrm iyi olur tabide birde annem tasinacak bayram sonrasinda. Birazda onun icin hemen dogurmak istiyorum🤣
Masallina BetulGokhanYldrm benim dr izinli bayramdan sonra gelecek . Yani bayram sonrasi benim icin daha iyi 🤗
BetulGokhanYldrm Masallina benim doktor bayramda da bayram sonrasında da Yok ama bayram sonrası en azından hastane de bildiğimiz bir doktor olacak inşallah gece olmazsa
Besyocu Hanimlar birde batma cok oluyo bende sizdede oluyor mu rahim agzi mi inceliyor acaba yattigim yerde dahi donemiyorum