Ayrıca sağlık bakanlığının geçen ay yayımlanan bir yayınında normalde 12haftadan sonra gebelere aşı öneriliyorlarmış ama artık o 12hafta olayınıda kaldırmışlar . Çoğu doktorda aşı taraftarı.. aşı olmayınca vah tüh demektense tedbirini almak cok daha iyi..