Yarenn92 2 doz biontech hamilelikten önce olmuştum zaten 3. Dozunda gene biontech 16. Haftamda oldum canım araştırdım bir sürü doktordan görüş aldım hem enfeksiyon bölümünde doçent hem kadın doğumda uzman sağlık ocağındaki doktora kadar danıştım olmaya karar verdim bir sıkıntı yok şükür ayrıca biontech dna içerikli bir alı olmadığı için bebeğe Yada bana olumsuz bir etkisi olmaz sende ol Allah korusun ortalık çok fena hastalıkta bide karantinayıda düşürdüler millet artık ilaçta vermiyorlar diye test bile yaptırmıyor kaç kişiden duydum bunu tehlikeli bir süreç