elifkrs 2 sene önce normal doğum yaptım şimdi 33 haftalık hamileyim inşAllah buda normal doğum olur😍 yırtık dikiş vs bunlar gelip geçici şeyler hiç bişeyden eser kalmıyor 3-4 güne geçiyor tabi toparlanması daha uzun sürüyor😊