Bence normal doğum normal şartlarda en sağlıklı ve güzel olanı. Ama burda bebeğin kilosu çok önemli. Bebek normal ağırlıktaysa kesi dikiş olayı az olacaktır bu durumda normal doğum önceliğim. Ben 36. Haftadayım bebeğim biraz iri olduğu için doktor 38. Haftada çatı muayenesinden sonra karar vericek ama muhtemelen sezaryen diyecek, ben de bundan korkuyorum 😂 ama bebişler sağlıkla gelsin de nasıl olursa olsun 🙏🏻🙏🏻