Bende kimyasal gebelik yaşadım . Doktor test yapmasan hiç anlamadan adetin gecikip hasta olucaktın zaten dedi . Sonra hamilelik düşündüğüm için covid aşılarımı oldum aşıdan sonra 2 ay beklememi söledi doktorum sonrasında hamile kaldım . Şuan 22+2 deyiz 🥰 kimyasal gebelikten korkmayın çok normal bişey hatta doktorum bana sakın üZülme demekki hamile kalabiliyosun sevin demişti . Hamile kalmadan 3 ay öncede folik asite başlamıştım zaten .