Mom545441 geçmiş olsun canım, üzüldüm adına, ins tekrar nasip olacak üzülme lutfen.
Yıllar önce bende geçirmiştim kısa bi süre sonra hamile kalmıştım,bir iki ay gibi.
Et parçası gibi derken fotosunu çektin mi özelden atar mısın benimkiyle benzerse kimyasaldır muhtemelen.