hayat954 Dogum yapmış biri olarak söylüyorum 37haftalikken bakılıyor ilk benim doktorumda normal demişti suni sancı aldım ve gelen geçen baktı ama normal doğum olmadı o kadar ağrı sancı çektim sezeryan doğum yaptım normal yada sezeryan farketmez sağlıklı olsun yeter illada normal doğum diye odaklanmayin