Minnigin-annesi0
Evet canım tuzlu su ile gargara yap özellikle yaptıktan sonra birşey yeme içme ki boğazın da biraz etkisi kalsın. Doktorum öyle demişti günde 3 defa yap demişti. Ve ben pekmezde çok faydasını gördüm aç karnına içiyordum. Çok öksürüğüm vardı öksürmekten lekelenmem dahi olmuştu. İnşAllah en kısa zamanda iyileşirsin 🙏🏻🤗