Nefesliva evet ara öğünlerde de meyve-süt veya yoğurtla birlikte(kan şekerini dengelemek adına) ve bir de ceviz,kuru meyve yine ara öğünlerde. Kısacası kızlar 2,5-3 saatten fazla aç kalmayın ve ekmekten,hamur işinden,tatlıdan,yağlı şeylerden uzak durun. Off ne çok işimiz var. Ama arkadaşın dediği gibi kendimi daha iyi hissediyorum😊