Nefesliva aslında 50 gr daha cok yüksek çıkıyormuş çünkü 2 kere kan alınıyor açlık ve glukoz sonrası 1. Saat haliyle tam tavan yaptığı an 75 gr en cok önerilenmiş. Ben 50 gr yaptırdım yüksek çıktı 154 tü. Daha sonra testi tekrar ettik 100 yaptık 4 defa kan alındı 4 değerden 2 veya daha üstü normal sınırlar altında çıktığı için bir sıkıntı görmedi. Gittiğim laboratuvar kız da dedi 50 de hep yüksek cıkıyor keşke direk 75 gr yapsaydık diye ama geldi geçti tabi. Bence testi tekrar etmekten hiç kormayın doktoruz 100 lik isterse içiniz rahat etsin