queenz ben calisiyorum kizlar, 29.haftadayim, ruh gibi gorunmemek icin enazindan allik ve maskara kullaniyorum, onlar da su bazlı ve organik, watsons ve gratis te bulabileceğiniz ürünler,
ama parfumu tenime degil kiyafetlerime sıkıyorum, ne kadar doğal o kadar iyi tabiki😊
Çok da şey yapmamak lazım bence, yediğimiz domates bile hormonluyken, kendi ürünlerimizi yetiştirmek gibi bir şansımız yoksa, giydiğimiz kıyafetlerde bile kanserojen boya kullanıldığı oluyor, olabildiğince pamuklu giyim, olabildiğince az makyaj ve direk güneş ışınlarından kaçınmak🌸
Hayırlı doğumlar dilerim