Kızlaaar. 25+3’üz bugüne kadar hiç bebeğimin yüzünü göremedim. Benim gibi bu durumu yaşıyanlar var mı acaba? Çok şükür sağlıklı bir bebişim var ama annelik işte insan yüzünü görmek istiyor 🥰 Doktorumun dediği ; “ yüzünü plesenta duvarına yasladığı için göremiyoruz “diyor her defasında. Var mı bunun çaresi ? 😞 Neler yapılabilir, var mı bir öneriniz yüzünü görmek için acaba ??