Adetimin geciktiği 2. Gün test yaptırdım 79 du 4 gün sonra tekrar edelim dedi doktor 498 çıktı bir daha da istemedi. Bu gece 5+4 oldum yarın ilk kontrolüme gideceğim nasipse umarım senin için de benim için de ve bekleyen herkes içinde her şey yolunda gider 🤲🏼❤️