smyyanl1 Tk3418 Tk3418 amin inşallah canım sizin bebişi de inşallah ❤️ Ben normalde özele gidiyorum ama bu testler özelde 500 TL olduğu için ne gerek var devlette yaptırayım sonuçları doktoruma götüreyim dedim şubatın 9’una randevu aldım inşallah bi sıkıntı çıkmaz 💞
Tk3418 Amin inşAllah Benimde şubatın 24 Rabbim güzel haberler almayı nasip etsin.devlette belirli hastaneler yapıyor sanırım
Tk3418 Goncagl15 ilk gebelikte çok normal ben bir belirti yaşasam hemen doktora gidiyordum kaç tane doktor değiştirdim.ama şuan 2.gebeliğim öyle değilim