Tk3418 Merhaba arkadaşlar eylül anne adayları olarak bilgi, deneyimlerinizi, süreçlerinizi paylaşmanız için açtım. Her anne adayı maalesef takıntılı oluyor☺️.burda hissettiklerimizi,sorunlarımızı paylaşabiliriz😉
Zehragniken Tk3418 benm de ağustos inşallah. Bu gece 9. Haftaya giriyoruz çok şükür. Gayet de iyim ne bulantı var ne başka bisey sadece biraz halsizim o kadar. İnşallah hep böyle gider :)) Rabbım hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Olmayanlara da hemen versin kimsenin kucağını boş bırakmasın 💜
Melisahinn Tk3418 7+1den selam o zaman 🤗 Her gün birbirinden farklı oluyor bir gün mide bulantısı ile uyanıyorum bir gün kasık ağrısı ile sizin süreçler nasıl geçiyor özellikle bir belirtiniz var mı ?
Tk3418 Melisahinn Selam canım bu benim 2.gebeliğim oğlundayken çok şükür rahat geçirmiştim dün benimde mide bulantım oldu. Bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak.☺️
Melisahinn Tk3418 Aa maşallah benim ilk o yüzden herşeyi sorguluyorum acaba herşey yolunda mı diye 🙂 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Goncagl15 Ben de 9+5im çok şükür kasıklarımda kramp gibi bi ağrı var hareket edinde felan birden bastırıyor arada bir de adet sancısı gbi sancım oluyor inşallah normaldir var mı böyle yaşayan Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Tk3418 Goncagl15 Amin inşaAllah hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. ilk gebeliğiniz mi bebek büyüdükçe kasılmalar oluyor
smyyanl1 Tk3418 Benimde doğumum 7 Eylül gibi inşallah bi sıkıntı çıkmazsa bugün tam 7 haftalık olduk dün kalp atışlarını dinledik o kadar heyecan dolu bi andı ki ilk çocuğum ve herşey olağanüstü güzellikte gözüküyor gözüme dün benden birçok tahlil istedi açlık tokluk şekeri vb. Birçok tahlil daha sizlerden istedi mi istediyse sonuçlarınız nasıl çıktı beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 💞
Tk3418 smyyanl1 hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin☺️ evet keseyi gördükten sonra istiyorlar ben sağlık ocağında yaptırdım tsh değerim yüksek çıktı 4.21 doktor sadece bu tahlili burda yaptır dedi sağlık ocağında yüksek çıkıyormuş hastanede aynı çıktı ilaç başlattı aslında normal ama gebelikte 2,5 altında olması gerekirmiş
smyyanl1 Tk3418 Tk3418 amin inşallah canım sizin bebişi de inşallah ❤️ Ben normalde özele gidiyorum ama bu testler özelde 500 TL olduğu için ne gerek var devlette yaptırayım sonuçları doktoruma götüreyim dedim şubatın 9’una randevu aldım inşallah bi sıkıntı çıkmaz 💞
Goncagl15 Tk3418 evet canım ilk gebelik bilmiyorum malesef bazen korktuğum oluyor hani amin inşallah bu arada 🤲🏻
Tk3418 Goncagl15 ilk gebelikte çok normal ben bir belirti yaşasam hemen doktora gidiyordum kaç tane doktor değiştirdim.ama şuan 2.gebeliğim öyle değilim