AysunUgur Oznurkk canım ben 240 yaptırdım yastığı ve battaniyesi de dahil, gayet de güzel, bebeqon İnstagram sayfasından, tavsiye ederim ama baskı, nakışlılar hep 500 civarı
Oznurkk AysunUgur teşekkür ederim yarın bi bakacam malzeme olmasa bende hazır alacam ama ben daha çok 3 lü takım istiyorum. Çünkü battaniyeleri çok var. Yastığı da takı yastığı şeklinde alacam. 🥰
ftmnr_drgt yigitaslaninannesi_ çok teşekkür ederim o sizin güzel düşünceniz amin inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım ❤
EsilaMiracAyazEren_Moms yigitaslaninannesi_ Ben iki bebeğimde de 10 lu set aldım. Hazır olanlardan. Ama bu aralar o isimliler hoşuma gidiyor. 3 ay sonra bi bebeğimiz daha olcak ona isimli olanlardan yaptırmayı düşünüyorum. Çiçeksepetinde çok güzel modeller var 228 tl ye