yigitaslaninannesi_
https://imgyukle.com/i/oGkBNf
ben 11 li çıkışı 14 haftalıkken kızıma yaptırdım 200 tl 10 lu çıkış , arkasına yazısını yazdırdım ek yaptırdım 10 tl oraya yastıkta 80 tl idi kargoyla beraber 295 olmuştu cok memnun kaldım yıkadım ütüledim 28.haftamda hiç bir nakis atma vs olmadı şuan 34+1 iz tabi fiyatlar artmış olabilir ben ekim ayında yaptırdım , meragim vardı yaptiedim canım bu aslında tercih meselesi kimi 3 lü şekilde tercih ediyor onda da ekimde fiyat mesela 3 lü şekilde tulum şapka eldiven 80 tl idi battaniye 70 80 tl idi yastıkta 70 80 arası değişiyor, ben tam takım düşündüğüm için 11 li tercih ettim tabiki kullanıcak sizsiniz hangisinde meraginız varsa ona yonelin fiyatlar şuan artmış olabilir, birde ben yeni doğan degil de 0 3 istedim çünkü 52 53 cm doğma durumu var kızımın babamız uzun boylu kızımda haftasına göre gelişimi 2 hafta önce gidiyor birde boy kilo önde gidiyor bu yuzden 0 3 istedim