ozgeya deletedmom209 inşallah,ben de doğumdan sonra veririm inşallah fazlasıyla,diyetle yapamadığımı bebeğim yaptırıyor bana ☺️☺️
KezibanUan Nurayy09 ben 22. Haftama kadar hiç kilo almadım canım sonra 2 şer 2 şer aldım 😃😃 merak etme daha minicik bebişin
Aleynaozkayaa Nurayy09 endişelenme canım 2. Tremrster de alırsın bende 44 kiloyla hamile kaldım 36 haftalıgım 58 kiloyum. Bende 16. Haftadan sonra çok aldım
Neroizm Nurayy09 ben o haftalarda almayi birakin verdim. İlk 3 ayimda 3 kilo verdim. Endiselenmenize gerek yok bebek 20. Haftaya kadar yediklerinizden degil hamilelikten once olusturdugunuz depolarinizdan besleniyor.