Nurayy09 Endişelenecek birşey yok ☺️ Ben ilk 6 ayımda kusmalardan dolayı 12 kilo verdim.Şimdi 34 haftalığım ve daha 2,5 kilo aldım,bebeğim de çok sağlıklı ve gelişimi çok iyi.son bir ayımı da en az kiloyla kapatmak için çabalıyorum.Senin kilo almanın bebeğin kilosuyla ve gelişimiyle hiç alakası yok yani..için rahat olsun..