Ben yeniyim burada öncelikle hamileliğimde 8+5 henüz Yani bebişimde yeni.
Elimde olsa saat başı ultrasona girerim çünkü içimde sürekli bir korku var bu durum beni öyle yoruyor ki size anlatamam, ilk 3 ay riskli dedikçe herkes daha da geriliyorum , zamanla umarım alışırım bu sürece, bebişime bişe olmasın 🙏