16 haftalık hamileyim bir gün fazla ayakta kalsam belim aşırı ağrıyor bacaklarıma kadar vuruyor basamiyorum üstüne egilemiyorum yatakta dönene kadar zorlanıyorum gece tuvalete kalkarken yataktan kalkana kadar canım çıkıyor tutuna tutuna gidiyorum takı o gece yatıp sabaha kadar uyanınca anca geçmiş oluyor umarım kötü değildir erken doğuma vs sebep olabilecek bir durumdan korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz kizlar varmı aranızda böyle olan ne yapıyorsunuz böyle olunca