kızlar selam, 34+3 deyim böyle kasılmalarım artık reflü sancısı gibi olmaya başlamıştı ama 30 an sürüyordu yine de doktora söyledim serviksi ölçtü, 3 cm dedi. 3,5 altı olmaması lazım dedi. direkt yat sadece tuvalete kalk dedi ilaç verdi. ciğer geliştirici iğne yaptırdım iki gün. 36 ya kadar kritik iki hafta en azından tutalım dedi. tahminimce 20 güne gelir dedi. ama daha kısa serviksi olanlara böyle yatış bile verilmediği olmuş. Biraz endişe ettim başına gelen elbet vardır burda sohbet edelim ye sizinle paylaşmak istedim 🥺