Sevgiertunc 123pln 8+5 deyiz. Tam regl günüm bugün. O yüzden taş gibiyim 🙊 sürekli mide bulantısı , yememe sorunundan bahsetmeyeyim bile. Sabah canımın istediği yemeği pişirirken kokusundan tiksinip yiyemiyorum. Durum vahim 😭😂
Karelinannesi Ahsen34 5-6 haftalıkken de oldu 3-4 kere hepsinde kontrole gittim bebek yerleşiyor bi sıkıntı yok ilaca hiç gerek yok dedi. 8 haftalıkken yerleşme olur mu ki hala? Bide internette şöyle yazı okudum ama içim rahat etmedi Bu hafta içinde bebeğin yerleştiği rahim iç tabakasının gelişimi ve idamesinden sorumlu olan hormonun üretim işlevi yumurtalık dokusundan plasenta adı verilen yapıya devredilecektir. Bu devir esnasında bazı anne adaylarında az miktarda lekelenme tarzında kanamalar olabilmektedir
yerlersenietipuff 123pln midem sürekli ağzımda su bile icemiyorum bı de 1 buçuk yaşında kızım var çok zor geçiyor 😭
Gizem260 ebegebe evet gerçekten evime falan hiç bakamıyorum kendime de öyle insan kılığından çıktım ya hiç bişey umurumda değil sürekli bi halsizlik uyku hali
Gizem260 ebegebe Allah kolaylık versin dayanma gücü versin valla çalışmıyorum ben şuan ama yine de zor senin için kat kat zordur