Zehragniken 123pln ah evet bugün tam 8 haftalik olduk. Aşırı yorgunluk uykusuzluk var. Ve sabaha karşı mide bulantısı başladı. Şuan ölü gibiyim
Gizem260 123pln bulantı diye açılan her yere dayanamıyorum yazıyorum 😂 maalesef maalesef ki bulantı başımızın belası 9+4 haftalığım ilaç kullanıyorum ama hala devam
Smyrclk 123pln yok diycek kadar az benim 9a girdik şimdi ama çok kötü geçiyor hamileliğim sdce çok ağrım sancım var sürekli sırt üstü tüm ayağı kalkmak iş yapmak ne mümkün. Ama miğde bulantm kusma yok çok şükür çok az oda yok diycek kdr
Ahsen34 123pln bulantı arada oluyor ama mıde yanması 🥺 yemek yerken her sey güzel. Yemek bittiği an 🤢🤮 bide 2 gündür belim agrıyor. Bide patates haşlaması, patates salatası istıyorum hep 😂
hunilimom Gizem260 bizde 9+3 mide bulantısı bende çok yok ilac kullanmıyorum siz hangisini kullanıyorsunuz ise yarıyor mu?
Babyloadinggg Bizde 7+6yız.aşırı uyku ve baş ağrısı var kaç gündür. Mide bulantısı ara ara oluyor. Baş ağrısı en kötüsü ya siz nasılsınız
123pln Bende hiç biri yok kızlar ya ne bulantı be baska bisey ara sıra sigara içerken bi bulanıyor oda oluyodu onceden
123pln Bsrdncrn tabi canım bu benim ilk hamileliğin ve panik hastası olmazsam iyi bosey olmuşsundur diye
Gizem260 hunilimom prilam kullanıyorum ben ama sanırım bu zamanlar beta değeri çok yükseliyormuş ondan ilaç kullandığım halde kusuyorum bazen
Gizem260 hunilimom benim baya kötü geçiyor ilaca başlamadan önce gün boyu hep kusuyordum içtiğim bi yudum suyu bile çıkartıyordum şimdi ilaç içiyorum bazen günde bir kez kusuyorum öyle kuru kuru bulanıyo yine midem. mutfağa falan giremiyorum hiç
GulizarY Kızlar bende 7+5 deyim canım hiç birşey istemiyor ne yiceğimi ne yemiyceğimi bile bilemiyorum bu seferde çocuk gıdasını alamayacak diye stresleniyorum. Çok fazla akıntım da var normal mi
Karelinannesi Kızlar bugün 8+1 oldum bulantım falan yok ama çok az açıkkahverengi leke geldi sizde oldu mu?