sevo_asc çok teşekkür ederim daha iyiyim şimdi ama eski rahatım yok, yoruluyorum hemen, tat koku hala yok tam olarak. 26 haftalıkkenn yakalandım malesef. 28de doktor kontrolüme gittim bebek biraz gelişimi zayıflamış dedi doktorum 😞 beklediğinin altında kilo almış. Kovid sürecinde doğru düzgün yiyemedim ondan oldu. Beslenmemizi düzeltelim dedi 32de tekrar gideceğim kontrole bakalım kilo almış olacak mı kızım 🤷🏻♀️