Bende 36 Haftalık gebeyim covid +’tim. Bu gece karantinam bitecek. D dimer testim 3342 çıktı. Post açıcaktım bende benim gibi değeri yüksek olan gebe arkadaşlar varmı diye. Oksapar iğne kullanıyorum. Ne zamana kadar kullanacağımı bilmiyorum. Pazartesi randevumuz var. Bakalım değer düşmüş mü. Endişelendim benim değer çok yüksek çıkmış.