36+2 günlüğüz çok şükür🙏 Geceler uyku sorunu yaşıyorum. Ve maşaallah kızım kıpır kıpır. Makat geliş pozisyonda olduğu için sanırım sezeryan olacağız ama kesin bir şey demedi doktorum. Bugün vajinadan muayene etti. Rahmin yumuşamış, kendisini doğuma hazırlamış dedi😬 bir anda heyecan ve nedense korku kapladı bugün içimi🙄 siz nasıl hissediyorsunuz günler ilerledikçe🧿