HGulsah 🤣🤣🤣 onda görmedim valla. Ben sıvı olanını direk sıvı gözüne döküp kullandım karıştırmadım hiç beyazları parlatıyo resmen. Şimdi pahalanmış bayağı yaa ben şişesini 15e alıyodum iki katı olmuş nerdeyse ama beyaz çok birikmiyo onu alıyorum. Diğerlerinde çok denedim koltuk altında falan leke çıkarabilen bi deterjana denk gelemedim maalesef. Sadece vanishden memnunum. Eltim tozunu çamaşırın lekeli yerine döküp bekletiyormuş. Toz deterjan beni kaşındırıyo