tam1anneadayi 1.yi Özelde oldum tutmadi 6 yıllık evli olunca rapor çıkartıp tüp istedim devletten o da “2 aşılama raporlu olman lazım dedi” özel de olduğumu kabul etmedi bile,doktor da hızlı şekilde 2 aşılama yapalım sonra tüpe geçelim dedi. 2.) asilamamda muayene gibi oldu hop geri kaldırdılar. 3.) olacağı varmış,tek bendim ve koronanin başıydı Mart ayı doktor dalga geçti korananin ilk bebeği diye bismillah dedi dua etti ve istediğin kadar burda kal dedi onlar işlemi yaparken bol bol Ayetel Kürsi okudum ve tutmadı dusuncesi vardı yine, kafam tüp bebek tedavisindeydi,kanamam oldu,adet oldum sandım 2 gün sonra testle gebe oldugumu öğrendim.En büyük belirtisi de göğüs agrisiydi bugüne kadar yaşadığım bütün belirtiler yalanmış bunu anladım.