Sakın folbiol kullanma. Bunu devlet hastaneleri veriyor genelde , bazılarında kızarıklık kaşıntı yapıyor. Bende de yaptı. Özel hastaneye gittiğimde 30 yıl önceki ilaçları kullanmayın alerji yapmış dedi. Gebyfoll kullanıyorum. Ücreti 100 lira sanırım.