Pemberuya gvncaglaa Ben sağlık ocağına gittim söyledim folidece yazdı canm 3. Aydayim hamile kalırsam 3 ay daha kullanacakmisim öyle dedi
Ayca2814 gvncaglaa regenesis max kullanıyorum 2.kutuya geçtik. Folik asit içeren balık yağıymış doktorumuz öyle dedi fiyatı 83 TL 1hafta önce aldım
Omerberat mirage333 ben onu doğum sonrası takviye edici gıda olarak biliyorum ama folik asit daha farklı çünkü,ama Dr önerisiyle aldiysaniz o başka.ben doğumdan sonra kullanmıştım onu